
Rudolph Care: Brug for en spiller, som sætter barren højt
Bæredygtighed skal i fokus i branchen. Svanemærket har bidraget – og udfordret.
Her fortæller virksomheder om, hvorfor de har valgt at arbejde med Svanemærket og om de resultater, de har opnået.
Bæredygtighed skal i fokus i branchen. Svanemærket har bidraget – og udfordret.
Fokus på hele livscyklus er en forudsætning for en mere bæredygtig modeindustri.
Mål i 2025: Hovedparten af vores produkter skal være certificeret med Svanemærke...
Scandic vil ligge i front og har derfor valgt Svanemærket.
Succes med Svanemærket – også på de mange eksportmarkeder uden for Norden.
Stærkt redskab til at udvikle produkter, der er blandt de miljømæssigt bedste.
Tøj skal produceres med omtanke for miljøet.
Vi står stærkere med Svanemærket, da hele produktets livscyklus er tænkt med.
I front med vaskehaller, der er bedre for miljøet, men ikke dyrere for kunderne.
Stærkere profil skaber vækst.
Type I-miljømærker giver et forspring uden for Norden.
Et redskab til kontinuerlig forbedring – og en stærk konkurrenceparameter.
Omstilling af virksomheden efter cirkulære principper.
Ingen fremtid uden bæredygtige tiltag og Svanemærket.
Svanemærket er en del af PKA’s klimastrategi.
Større viden om kemi i byggeriet – og bygherre opnår et bedre byggeri.
Første svanemærkede hospitalsrengøring – med stor effekt til følge.
Høje miljøkrav er en løftestang for at vækste internationalt.
Opnår en mere miljømæssig bæredygtig profil på tværs af kontinenter.
Mere miljøvenligt alternativ til trykimprægneret træ.